SOS ÉJSZAKAI ITAL RENDELÉS: +36 20 551 2655welcomedrinksfutar@gmail.com

Mindent a Guinness sörről.

"Guinness"(eng. Guinness) egy sörmárka, amely a Diageo (a londoni székhelyű) tulajdonában van, és amely eredetileg az Arthur Guinness Son & Co ír céghez kapcsolódott.
20180723guinness6

Guinness eredeti. Mindent a Guinness sörről.

Márka: Guinness
Guinness Címsor: A Guinness jó neked
Ipar: söripar
Termékek: sör
A márka alapításának éve: 1759
Tulajdonos: Diageo

"Guinness"(eng. Guinness) egy sörmárka, amely a Diageo (a londoni székhelyű) tulajdonában van, és amely eredetileg az Arthur Guinness Son & Co ír céghez kapcsolódott, amelyet az Arthur Guinness sörfőző alapított 1759-ben. Sör "Guinness" a leghíresebb és legfogyasztottabb ír sör, amely legendává vált Írországban és a Szent Patrik-nap szimbóluma. Sörfőző "Guinness" az iskolából kezdett sörtfőzni. Aztán apjával, Richarddal, aki a helyi Arthur Price érseknek dolgozott, sört főzött háza pincéjében. 1752-ben Arthur Price meghalt, 200 fontot hagyva a Guinness családnak.

Ebből a pénzből Arthur Guinness 1756-ban bérelt egy kis sörfőzdét Lakeslipben, ahol testvérével, Richarddal sört kezdett főzni. Három évvel később Arthur testvérére bízta a gyártást, ő maga pedig Dublinba költözött, ahol a város szélén talált egy elhagyatott sörfőzdét, és St. James's Gate Brewery-nek nevezte el. A bérleti szerződést 9000 évre írták alá, és a bérleti díj évi 45 fontba került. A Guinness sört már 1769-ben elkezdték exportálni Angliába. Az 1770-es években Arthur Guinness portert (erősen habzó, sötét angol sört) kezdett főzni, amely a cég jellegzetes terméke lett; a gyártás olyan sikeres volt, hogy 1799-ben a sörgyár leállította a sörgyártást. 1803-ban Arthur Guinness 78 évesen meghalt, 25 000 fontot hagyva feleségének és gyermekeinek (mai pénzben körülbelül 865 000 fontot). Tíz túlélő gyermeke közül (összesen Arthur Guinnessnek 21 gyermeke volt) három - Arthur II, Benjamin és William Lannel - folytatta apja munkáját, és a hatalmas Guinness-dinasztia első képviselőivé váltak. Idősebb Arthur aláírását még mindig használják a Guinness Draft doboz oldalán az ír csomagolásban. Guinness Kicsit más). Apja, II. Arthur halálának évében Guinness 35 éves lett. Apjával sok éven át dolgoztak együtt, Arthur Guinness Jr. pedig jól ismerte a sörfőzést és az üzletvezetést. 1803-ban II. Arthur már 809 ezer gallon sört értékesítő céget vezetett. Guinnessévben. 52 évvel később, haláláig az éves eladások 4 millió gallonra nőttek. Arthur II alatt az eladások minden évben 10%-kal nőttek, és csak a napóleoni háborúk kezdődtek, ami az eladások visszaeséséhez vezetett. Ezt követően a Bank of Ireland kormányzója, a Dublini Kereskedelmi Kamara elnöke és a Farmers' Society of Ireland tagja lett. 87 éves koráig Arthur mintegy 9 millió fontot hagyott örököseire a jelenlegi pénzben.

 

guinness-storehouse-gate-dublin-ireland-shutterstock_1485343382
guinness-storehouse-brewery-dublin-OPENSUP0220-d90ce9b393bb46f7ac36baa2cb3e1b13

Utódja harmadik fia, Benjamin Lee lett, aki a következő 13 évben vezette a céget. 1830-ban a Guinness Brewery volt Írország legnagyobb sörfőzdéje. Benjamin alatt, 1862-ben a hárfa logó (Briand Boru hárfájának legendájából) a cég bejegyzett védjegye lett, és a londoni regisztrációs iroda létrehozása után a sörfőzde második védjegye lett. 1851-ben Benjamin Lee-t Dublin főpolgármesterévé választották, 1867-ben pedig Baronet címet kapott. Benjamin Lee 1868-ban halt meg, vagyonát 1,1 millió fontra (jelenlegi pénzben 65 millió fontra) becsülték. Az 1870-es években a vállalkozás egy problémával szembesült: a hatalmas mennyiségű nyersanyag szállításának nehézségei (akár lóvontatású, akár vasúton) akadályozták a termelés bővülését. Ennek a problémának a megoldására 1873-1877-ben Samuel Geoghegan vezetésével keskeny nyomtávú villamost építettek az egész üzem köré. A nyomtávot 1 láb 10 hüvelykre határozta meg, a nyomtáv hat láb magas és legfeljebb öt láb széles, a maximális lejtő pedig nem lehet meredekebb egy a negyvenhez. Körülbelül 50 láb volt a szintkülönbség a régi sörfőzde és a Liffey folyó közelében vásárolt új földterület között; ráadásul a két szakaszt a James Street választotta el egymástól, ami alagút építését tette szükségessé. Az első mozdony ezeken a vágányokon a Sharp Stewart 0-4-0 gőztartály volt. A később leszállított 2. szám HOPS ("Koló") nevet viselte, 3. szám - MALT ("Maláta"). 1878-ban újabb két Sharp Stewart 0-4-0 érkezett, azonban egyik mozdony sem volt ideális az adott feladatra, és Samuel Joegan a fentiek előnyeivel, de hátrányai nélkül nekilátott saját mozdony fejlesztésének.

 

A Guinness-dinasztia negyedik tagja a vállalkozás élére Edward Cecil volt. Lord Ivo címet kapott, és a második leggazdagabb angolként halt meg. Edward Cecil vezetésével 1886-ban a cég tőzsdére ment, de a Guinness család megtartotta többségi részesedését. A cég Edward Guinness általi irányítása során az eladott sört palackozó és értékesítő cégekkel való kapcsolatok kérdése. Guinness saját márkájuk alatt. A Burke brókercég 1876-ban jegyezte be a "cat" védjegyet (valamikor ráadásul bejegyezte a "Burke's Bottled Guinness Stout" védjegyet is, amelyet azonban hamarosan a "Guinness Stout Bottled by Burke's" váltott fel), ráadásul Guinness„vaddisznó feje” (TB csarnok), „griff” (TP Groffin), „lebegő jeladó” (Macfee), „tőr”, „szívmacskák”, „díjérem”, „célpont” (JP O Brian), "bulldog" (Robert Porter; ez a jelzés egészen a közelmúltig jelen volt a malajziai FES címkéjén), "szamár", "iránytű" (WE Johnson), "Z" (Vérfarkas). A közvetítők nevei a palackokon nagyobbak voltak, mint a nevek Guinness, amely nemcsak félrevezetett, hanem utat is nyitott a hamisítványok előtt. Az 1890-es években a cég vezetése úgy döntött, hogy a cég védjegyét minden palackon fel kell tüntetni. Guinness; a közvetítők válaszul árat emeltek. Sikerült leszállítani az árakat, de az Egyesült Államokban a tilalom bevezetésével kiderült, hogy 18 közvetítő cég kezdett egyszerre versenyezni a kis brit piacon. 1899-ben a híres Student's T-tesztet William Gossett fejlesztette ki, hogy felmérje a sör minőségét egy vállalatnál. "Guinness"... A társasággal szembeni, az üzleti titkok felfedésére vonatkozó kötelezettségekkel kapcsolatban Gosset cikke a Diák terjesztéséről 1908-ban jelent meg a „Biometrics” folyóiratban „Student” (Student) fedőnéven. 1916-ban, a húsvéti felkelés idején a sörgyár felszereléseiből (teherautók és gőzkazánok) 4 rögtönzött páncélautó készült, amelyeket a kormányerők használtak. Rupert Edward Cecil Lee Guinness lett a cég következő vezérigazgatója, alatta (1929-ben) kezdett először sört reklámozni, és a világ legnagyobb sörfőzdéje lett. 1932-ben a társaság Guinness megvásárolta Alexander Macfee-t, és 1935-ben rávette Reddot, Burke-et és Portert, hogy egyesüljenek az Export Bottlers Ltd-be. Mindkét társaság kisebb közvetítők átvételével foglalkozott. 1950-ben a Macfee nevét Guinness Exportsra változtatta, és átvette az Export Bottlers Ltd.-t. 1936-ban a cég sörfőzdét nyitott Londonban. 1962-ben az első afrikai üzem a gyártásra Guinness. Rupert Guinness megkezdte a dinasztia hanyatlását, amelynek képviselői fokozatosan kezdtek el főként "dekoratív" funkciókat ellátni a cégben. A név változatlan maradt - Arthur Guinness` Son & Co., Ltd. Benjamin Guinness 1967-ben vette át a cég irányítását, és ő lett az igazgatótanács utolsó Guinness elnöke. Guinness... 1974-ben a cég "Guinness" beszüntette a porter gyártását, és azóta csak stoutot (pörkölt maláta felhasználásával készült sötét sört; a porter fajtája) gyárt. 1986-ban rossz egészségi állapota miatt Benjamin Guinness lemondott az igazgatóság elnöki posztjáról. "Guinness" a Distillers Company Limited vásárolta meg. Ernest Saunders lett az igazgatótanács első nem Guinness-elnöke, és 1992 óta a Guinness-család nem vesz részt közvetlenül a cég irányításában, bár fenntartja az anyagi érdekeltségét.

1989-ben a cég elkezdte használni az úgynevezett widgetet - egy kis eszközt, amely a cég találmánya, amely lehetővé teszi a nitrogén felszabadulásával a sör habosítását a dobozból kiöntve; 1991-ben a cég megkapta az Egyesült Királyság Királyi Technológiai Találmányi Díját ezért az innovációért, és egy nemrégiben az Egyesült Királyságban végzett felmérés szerint a widgetet „az elmúlt 40 év legnagyobb találmányának” nevezték. 1997-ben a Distillers Company és a Grand Metropolitan egyesült; így 1998-ban megjelent a Diageo cég, amely a márka tulajdonosa "Guinness" a mai napig. A sörfőzde 2005-ben bezárt Guinness a londoni Park Royalban. Minden termelés Guinness az Egyesült Királyság fogyasztói számára, akik a dublini St. James's Gate sörfőzde. 2009. december 21-én Szentpétervár területén. A James's Gate sörfőzde egy tűzesetet kapott, amely nagyon széles médiafigyelmet kapott. A tűz az épület tetején keletkezett, ahol javítási munkálatokat végeztek, ez okozta a tüzet. A tüzet 15 tűzoltóság oltotta el. A tűz következtében az üzem körül maró füst gyűlt fel, amely a tetőfedő anyag és a kátrány égése során keletkezett. A tűz idején egy percre sem állt le a sörgyártás a sörgyárban.

Vállalat "Guinness" alapítója lett a világhírű "Guinness Rekordok Könyvének", amelyet először 1955-ben adtak ki. Az egyik változat szerint 1951-ben a cég egyik vezetője "Guinness" vadászat közben rálőtt egy elrepülő lilere, és elhibázta. Majd egy sör mellett a vadászat eredményeit a barátaival megbeszélve a hibájáról beszélt. Az egyik beszélgetőpartner észrevette, hogy az aranylile a világ leggyorsabb madara. A lile körüli azonnali vita arra késztette a résztvevőket, hogy minden este több millióan vitatják meg ezeket a kérdéseket. Aztán úgy döntöttek, hogy létrehoznak egy hiteles címtárat, amely információkat gyűjtene a világrekordokról és a rekorderekről. A márkáról szóló könyv szerzője "Guinness" más verziót ad. Elmondása szerint a projektet 1954-ben Sir Hugh Beaver indította el. Ez azután történt, hogy Roger Bannister kevesebb mint négy perc alatt lefutott egy mérföldet, és a rekordok vitái általánossá váltak a kocsmákban; az első könyv 1955-ben jelent meg. 2001-ben azonban a cég vezetése Guinnessúgy döntött, hogy a könyv nem felel meg a márka központi gondolatának. Végül a cég 45 millió fontért eladta a Gullane-nek. Írország híres sötét söre Több mint 200 éve gyártják Mély bársonyos íz Konzervdobozban és palackban árusítjuk A Guinness egy legendás sör, Írország büszkesége. Vastag, sötét, viszkózus, enyhén rózsaszínesnek tűnő sűrű habbal... Egyedülálló íz, amelyhez nem lehet hasonlítani! A sör másik kétségtelen előnye az alacsony kalóriatartalom. Igen, kevesebb kalóriát tartalmaz, mint a narancslében! Így tökéletes az alakjukra érzékeny hölgyeknek. A Guinness márkát emberek milliói ismerik szerte a világon, még azok is, akiknek nincs gyengéje a habos italhoz. Érdekes módon maguk az írek, amikor a Guinnessről beszélnek, nem nevezik sörnek. Mert számukra ez már régóta valami különálló dolog, és nem állhat egy szinten más márkákkal. Márkatörténet A márka története a tizennyolcadik század közepén (vagy inkább 1756-ban) kezdődik, amikor Arthur Guinness, miután tisztességes örökséget kapott, úgy dönt, hogy sörfőzdét nyit kedvenc dolgára - a sörgyártásra. Eleinte klasszikus sört főzött, de aztán ma ismeretlen okokból sötét sört próbált főzni. Az első adag sötét Guinnesst a 90-es évek elején adták el. Ez a sör volt az, amely sikert és gazdagságot hozott a Guinness családnak, és egy új szimbólum Írország számára. 1799 óta a cég csak sötét sört gyárt. A Guinness márka ma már nem Arthur leszármazottaié, nem is ők vezetik a céget, bár a nyereségből bizonyos levonásokat kapnak. 1998-ban minden jog átszállt a Diageóra. A cég képviseleti irodái és gyártóüzemei ​​50 országban működnek, köztük a FÁK országokban. A sört több mint 150 országban értékesítik. "Guinness" - ár a WineStyle-ban Az eredeti Guinness sör a WineStyle üzletekben 165 rubel áron vásárolható meg. üvegenként. Vásároljon palackos és hordós sört a legvonzóbb áron a WineStyle-tól. Guinness Brewery (Írország) - leírás, történelem, hely. Pontos cím, telefonszám, honlap. Turisták véleménye, fényképek és videók. Last Minute ToursÍrországba Május túrák Világszerte Amikor megkérnek minket, hogy nevezzük meg a leghíresebb sörmárkát, nem fogunk habozni a ... "Zhigulevskoe" elnevezéssel. De erre a kérdésre az egész világon minden bizonnyal választ kapnak: "Guinness". A legendás sör története 1752-ben kezdődik. Aztán az ismeretlen Arthur Guinness 200 fontot örökölt. Az ünneplésre természetesen italra költötte a pénzt. De a lehető legésszerűbben tette – bérelt egy sörfőzdét. Valamivel több mint 40 év után Arthur gazdag emberként halt meg, élete munkáját fiaira hagyva. 200 éve Arthur Guinness leszármazottai globális márkává alakították a családi vállalkozást. Ma mindenkinek, aki Dublinban van, el kell látogatnia a Guinness Brewery Museumba. Az egykori gyártóüzemben található, és belül a vállalat jellegzetes üvegének alakja van. A múzeum 7 emeletén sok érdekesség megtekinthető a sörgyár alapításának történetéből, valamint közvetlen résztvevője lehet ennek a finom italnak: a múzeumban van egy gomb a sörfőzde alapítására. új adag sör, amit egy bizonyos időpontban bárki préselhet. A látogatók megkóstolhatják a sört az elkészítésének különböző szakaszaiban, valamint különféle Guinness-t tölthetnek maguknak kóstolás céljából. A legfelső emeleten található a Gravitation Pub, ahol belépőjegyet válthat egy korsó frissen főzött sörre, és gyönyörködhet a város panorámájában. Talán ez az egyik legjobb panoráma egész Dublinban (és nem csak az Istenek frissen főzött sötét itala miatt). Koordináták A múzeum a következő címen található: St. James's Gate Brewery, Dublin 8, Írország Munkaidő: 9.30-17.00, minden nap. Júliusban és augusztusban a múzeum 19:00 óráig tart nyitva. Jegyár - 18,50 EUR (beleért egy korsó sört a Gravitation bárban és néhány jó kortyot a kóstolóteremben), kedvezmények vehetők igénybe. Az oldalon szereplő árak 2018 szeptemberére vonatkoznak. A Guinness sört a világ számos országában szeretik. Ennek a habos italnak a története több mint 2,5 évszázadra nyúlik vissza, amely során a termék receptúrája megváltozott, de maga megőrizte jellegzetes pörkölt árpa aromáját és kellemes ízét. Sörgyár és gyártó A frissítő ital megalkotója Arthur Guinness, aki fiatalon kezdett sört főzni. Írországban élt, így itt született a világhírű sör. 1756-ban Arthur kibérelt egy sörfőzdét Lakeslip városában, majd 1759-ben testvérére hagyva Dublinba költözött, ahol 9000 évre szóló szerződést kötött a sörgyár elhagyott helyiségeinek használati jogára. régi sörfőzde. Ott kezdett sört és portert gyártani, egy sötét sört, amely hajlamos erősen habozni. Ez az ital hozta meg neki a hírnevet, és ma már az eredeti Guinness márkanév alatt ismert. A 19. század elején Arthur meghalt, és az üzletet az örököseire hagyta. Három fia folytatta a sörfőzést az országban, és 1830-ra az ő sörfőzdéjük volt Írország legnagyobb sörfőzdéje. És 100 év után már a világ legnagyobbjának nevezték. Egész idő alatt Arthur leszármazottai álltak a Guinness társaság élén. 1974 óta a gyárak leállították a porter sörfőzését, és áttértek a fajtájának - a stout - gyártására. 1986 óta a Guinness-dinasztia képviselői felhagytak a vállalat irányításával. 1989-ben a Guinness Company szabadalmaztatott egy widget-eszközt, amelyet sörösüvegekbe és dobozokba helyeztek. A kütyü egy műanyagból készült kis golyó (kapszula), folyékony nitrogénnel. A gáz a készülékben lévő kis lyukon keresztül jut be a sörbe, ami kis buborékokat eredményez az italban. Amikor a fogyasztó kinyitja a tartályt, a nyomás leesik benne, és gyorsan elkezd képződni a buborékok keveréke, amely sűrű habbá válik. A 21. században 50 államban főzik a Guinness árpa italt. Ugyanakkor az összes áru 40%-át Afrikában állítják elő, ahol a 19. század közepén kezdték el fogyasztani. A népszerű folyadék elkészítési folyamata 2 napot vesz igénybe.

 

Bejelentkezés

Regisztráció

Értesülj elsőként újdonságainkról!

Elmúltál már 18 éves?

Webáruházunk elkötelezett a kultúrált italfogyasztás mellett.

Szeszesitalaink fogyasztását 18 éven aluliak számára nem ajánljuk.

A hatályos jogszabályok szerint szeszesital fogyasztása és értékesítése 18 éven aluliaknak nem engedélyezett. A belépéshez nyilatkozz életkorodról: